Tuesday 28 February 2012

Semanis Budi Seikhlas Hati..

Tak semua yang kita inginkan akan kita perolehi..ada masanya kita perlu tunduk dan pasrah pada takdir..inilah satu pengalaman baru buat NORA'S CHOC..Alhamdulillah sekali lagi kami diberi peluang utk menyediakan cenderahati ..program apa..haa ni dia..
dan inilah cenderahati yg sempat dan bakal disediakan..almaklum last minit order..saya pula masih kepenatan stlh 3hari 2mlm berkampung dihospital menjaga emak yg terlantar sakit..

tapi sayang ..saya tak dapat menghadiri program ni..huhuhu..mungkin dah ditakdirkan begitu..kenapa?.sehari suntuk saya dan suami pusing satu Kulim cari rumah sewa utk kawan yg akan berpindah dari Johor ke Kulim..ditambah pula dua org anak sedara di MRSM memerlukan pertolongan..
Alhamdulillah Nisa' Kedah ( http://www.facebook.com/profile.php?id=100002624638866 ) memberi keizinan kpd NORA'S CHOC utk mengupload sebahagian drp foto2 program tsbt..








bestkan..tengok gambar2 mereka ni..jeles saya..IKHLAS kan HATI..apa2 pun saya tetap bersyukur..hasiltangan NORA'S CHOC sampai jugak ketangan selebriti - selebriti ini..itulah yg dikatakan Semanis Budi SeIkhlas hati..

No comments:

Post a Comment