Thursday 3 November 2011

To Taiping with love

Surprise! Mungkin itu yang ingin dikatakan kpd rakannya yg berada di Taiping..Rakannya pasti terpingga - pingga apabila menerima jambangan bunga daripada coklat di hari jadi beliau..



Jika ditanya kenapa saya masih mengunakan material yg allergik kpd air...kenapa tidak guna material yg lebih berkualiti..jawapan yg saya beri adalah saya tidak mahu membebankan pelanggan saya yg rata2nya terdiri dari pelajar sekolah yg berpendapatan sederhana..tetapi keinginan mereka utk memiliki jambangan ini amat tinggi..terpaksa menabung utk satu jangka waktu..maka saya tidak sampai hati utk menghampakan hasrat mereka yg menggunung tinggi...apatah lagi jika mereka ingin menghadiahi Ibunda tercinta dgn jambangan bunga tetapi budget nye kecil...

No comments:

Post a Comment